Donna.hu - Ezernyi fantázia világa
- videóval!



Lépj be velünk egy csodás világba, ahol megszűnnek a hétköznapok gondjai, ahol elfelejted, mi nyomaszt, ahol egy röpke pillanatig kivételesnek érezheted magad. Hol található ez az elvarázsolt birodalom? A Victoria’s Secret tárja eléd a Pearl Harbor, az Armageddon és a Transformers című szuperprodukciókat jegyző Michael Bay rendező tolmácsolásában.

A VS, azaz a Victoria’s Secret 1977-ben nyitotta ki angyalszárnyait Roy Raymondnak, méghozzá annak köszönhetően, hogy az úriember egy alkalommal fehérneművel szerette volna meglepni élete párját, de próbálkozását jobbára pironkodás kísérte – rendkívül feszélyezte, hogy vállfákon lógó intim női darabok között kell lavíroznia mindenféle segítség nélkül a nagyáruházakban. Az általa alapított VS egészen más, üzleteiben diszkrét hangulat uralkodik, az urakat felkészült személyzet segíti, milyen meglepetést válasszanak kedvesüknek, és a kínálat se bóvli kollekció, különleges, egyedi tervezésű darabok várják, hogy elkeljenek. A fő a kényelem elvét követve a VS szinte a kezdetektől rendelkezik saját katalógussal is, mely ma már online is elérhető.

 


 

Az alapítás után öt évvel Raymond eladta a céget, melyet a változás csak még magasabbra repített. A ’90-es évek elejére már az USA legismertebb fehérnemű-forgalmazójává nőtte ki magát, manapság pedig már világszerte fogalom.

A fogalomhoz pedig hozzátartoznak a világ legelragadóbb szépségű modelljei, mint Heidi Klum, Adriana Lima vagy Alessandra Ambrosio, a márkajellé vált angyalszárnyak, a látványos show-k és az osztályon felüli reklámkampányok, melyek rövidfilmeknek is beillenek. Így a 2010-es ünnepi kisfilmecske is, melyet a tavalyi akciódús kedvcsináló sikerére tekintettel idén is Michael Bay rendezett.

 


 

„Egy ajándék – ezernyi fantázia” – hangzik most is a szlogen, és el kell ismernünk, korra és nemre való tekintet nélkül valóban magával ragadnak a karácsony jegyében készült képsorok, melyeket Chicagóban és Milwaukee-ban forgattak még a nyáron. Osztjuk a VS marketingigazgatójának, Ed Razieknek a véleményét, miszerint nem állnak be az egyenkampányokat futtató cégek sorába,  „nagyszabásút” sikerült alkotniuk, hiszen míg manapság a hirdetési felületek többségét a tömény erotika uralja, náluk a letisztult szépségé, a kecsességé a főszerep. Ritka élmény és talán pontosan ezért is érezzük úgy tőle magunkat, mintha egy fantáziavilágba csöppentünk volna.

 

 

 

Cikk hivatkozása: http://donna.hu/articles.php?act=view&id=7313