Benny Anderssont és Björn Ulvaeust nem szükséges bemutatni. Ők ketten, az ABBA szívében rejlő két B – partnereikkel, majd feleségeikkel, Anni-Frid Lyngstaddal és Agnetha Fältskoggal együtt – slágerek sorozatát gyártották, melyek meghatározták a hetvenes és korai nyolcvanas évek zenei világát. Az ABBA-val befutott karrierjük után Benny és Björn megírta a Sakkot (Tim Rice-szal), és 1995-ben bemutattak egy új musicalt – a Kristina Från Duvemålát – Svédországban. Miután Judy Craymer meggyőzte őket arról, hogy a MAMMA MIA! sztorija nem az ABBA története lesz, társproducerként maguk is aktívan közreműködtek a létrehozásában, hozzájárulva a musical nemzetközi sikeréhez.
A könyvben megszólal a Mamma Mia kreatív csapatának valamennyi tagja, köztük Catherine Johnson író, Phyllida Lloyd rendező, Martin Koch zenei vezető, Mark Thompson díszlet- és jelmeztervező, Anthony Van Laast koreográfus, valamint a színészek, köztük Siobhán McCarthy, Jenny Galloway, Louise Plowright és Lisa Stokke az eredeti londoni társulatból, és Louise Pitre, a Broadway eredeti főhősnője.
Philip Dodd író és szerkesztő főleg a zene és a populáris kultúra világával foglalkozik. Charlie Wattsszal és Dora Loewensteinnel közösen ő szerkesztette a Rolling Stones szerint című könyvet, a zenekar 2004-es memoárját, és a Pink Floyd Inside Out – Kifordítva című könyvet, melyet a Pink Floyd dobosa, Nick Mason írt a zenekarról.
A Mamma Mia írója, Catherine Johnson: – A szövegek azért működnek, mert gyakran önálló, apró kis történetként is megállják a helyüket. Persze harminc évvel ezelőtt fogalmam sem volt róla, mit művelek, de most örülök, hogy ezt sikerült összehoznom.
– Azt gondoltam, hagyjunk nyomot magunk után, legyünk annyira mások, amennyire csak lehetséges, hogy az emberek akkor is emlékezzenek ránk, ha esetleg csak kilencedikek leszünk – vélekedik Björn Ulvaeus.