Hollókkal reklámozza legújabb kollekcióját a provokatív tervező

2010. 07. 07.
Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.

Régi igazság, ha azt akarod, hogy a nevedet egy életre megjegyezzék, akkor valami olyat kell tenned, ami nem mindennapi, szokatlan és bosszantó. Tom Ford ilyen divattervező. Neve összeforrt a provokálással, a meghökkentéssel. Nézzük, most mivel hívta fel magára a figyelmet!

A provokatív tervező most sem hazudtolta meg önmagát. Legújabb szemüveg- kollekcióját nem akármilyen képekkel népszerűsíti. A divatanyag azért különleges, mert a fotókon a modellek mellett élő hollók is szerepelnek.

Tom Ford nem az a tervező, aki megelégszik egy-egy jól sikerült, szép fotókkal kiegészített reklámkampánnyal. Nála ez túl egyszerű megoldásnak számít. Mindig kell valami plusz egy reklámba, akár szexuális utalásokkal, akár kihívó vizuális elemekkel, ami provokálja és felkelti a közönség érdeklődését.

Nincs ez másképp az őszi-téli szemüveg-kollekcióját illetően sem. A képek, amiket saját maga készített, gyönyörűek, ugyanakkor szokatlan beállításokat láthatunk, ráadásul hollókkal, amik igazán extrémmé és különlegessé teszik a most elkészült divatanyagot.

A fotókon a Skins című brit televíziós sorozatból megismert, feltörekvő színész, Nicholas Hoult látható, aki egyébként már dolgozott együtt a tervezővel, és a keresett dán modell, Freja Beha Erichsen. Az őszi-téli téma elég komoran idéződik meg a sötét háttérnek és madaraknak köszönhetően, ami valljuk meg, tükrözi a nyár után beköszöntő hangulatunkat.

A legmegdöbbentőbb képen egy holló vájja Freja Beha mellét. (Ezt a fotót mi nem közöljük, aki kíváncsi rá, a divat.hu oldalon megnézheti. - szerk.) Nos, valljuk meg, ez tényleg feszegeti az ízlésesség határait, de amilyen szokatlan, olyan hatásos reklám is, hiszen ezekre a fotókra szerintem még évek múlva is emlékezni fognak. Ti mit gondoltok? Tetszenek Nektek a hollós képek?

 

Forrás: www.divat.hu



Szerző

donna.hu



Scroll to Top