A 90- es években a terméket elsősorban kis sportboltokban árulták. Aztán a márkatulajdonos irányváltást hajtott végre, a hipermarketekre kezdett koncentrálni, fokozatosan kivonta a kis boltokból a márkát. A bevásárlóközpontoknak viszont túl drága volt, így onnan is kiszorult, emellett lényegesen csökkentették a választékot, ami azzal járt, hogy Magyarországon bolti forgalomban gyakorlatilag nem lehet hozzájutni Fruit of the Loom termékekhez.
De a Fruit márka most visszatért. Jön a tél, a hideg, kellenek a meleg ruhák. Ha viszont valakinek nincs pénze arra, hogy az egész családot a plázákból öltöztesse fel, annak tökéletes megoldás a Fruit márka. A gyerekcuccok strapabírók, magas minőségűek, a női ruhák kifinomultak, a férfiak vonala pedig határozott. De mielőtt kételkednénk, higgyük el, nem véletlen a visszatérte! Magánszemélyek keresték a márkát, és ennek hatására jött létre a Promotrade webáruház. Itt megfizethető áron lehet hozzájutni a Fruit termékekhez. Ugyanis a Fruitnak létezik egy másik vonala is, ezek a promóciós piacra gyártott termékek, amik mára gyakorlatilag csak abban különböznek a bolti eladásra szánt termékektől, hogy a márkajelzés a terméken nem, csak a nyakcímkén szerepel, az ára viszont kifejezetten alacsony. Ez megfelel azoknak a szülőknek, akik nem akarnak márkajelzésekkel telepakolt pulcsit húzni a gyerekre, híve annak, hogy a gyerkőcök ne a ruha alapján válasszanak barátot. A rivalizálás elkerülhető, és egy elnyűhetetlen pulóverrel lesz a gyerek gazdagabb.
Nőként pedig biztos találunk sportoláshoz, vagy csak egyszerűbb hétköznapi viseletre szánt darabot. A férfiaknak az ingektől kezdve a pamutpólókig nyújt széles választékot. Sőt az összetétel is fel van tűntetve, így nem ér az a meglepetés, hogy pamutpóló helyett, egy műanyagos valamit veszünk ki a csomagból. Minőségét az is garantálja, hogy Németországból érkeznek a termékek, de Európa-szerte létezik a márka, sőt még Észak- Amerikában is kapható.
A kínálat megtekinthető a www.promotrade.hu/clothes.htm weboldalon. Csak győzz válogatni.