A válogatás második napja

2009. 03. 31.
Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.

A hölgyek átlagéletkora 30-40 év között mozog, szinte kivétel nélkül többgyermekes édesanyák. Sokan vidékről érkeztek, volt, aki 300 kilométert utazott, hogy részt vehessen a kiválasztáson. Az Aesthetica orvosától – ahol az előzetes felmérés és felvilágosítás zajlott –, mindenki jó hangulatban távozott, pedig sokaknak mást javasoltak, mint amit eredetileg szerettek volna. Olyan jelentkező is akadt, aki a javasoltnál kisebb méretű implantátumot kért, mivel nem nagyobb melleket akar, csak szebbeket.

Dr. László Gyula meghallgatja a lányok vágyait...

Többen egy nagyobb fogyást hibáztatnak a mellük formája miatt, ebben a kategóriában a nyertes egy kétgyermekes édesanya, aki négy évvel ezelőtt 53 kilót fogyott le fél év alatt, saját receptje alapján. Egészséges étrend és rengeteg mozgás volt a módszere, ami láthatóan hatékony volt.

...aztán együtt döntenek, milyen beavatkozásra van szükség.
Benkő Péternének 300 kbcm-es implantátumot javasol az orvos.

Mások a szoptatást okolják, ebben a kategóriában is avattunk nem hivatalos bajnokot. Egy 29 éves anya, aki három gyermekét 22, 17 illetve az utolsót „csak” 14 hónapig szoptatta. Tehát összesen 53 hónapot (4 és fél év). Figyelemre méltó teljesítménye miatt azonban mellei saját bevallása szerint nagyon megereszkedtek, amitől súlyos lelki problémái vannak.

A lányok többsége azt állítja nem, vagy csak alig kampányolt, de ha bekerülnek a húsz kiválasztott közé, kemény marketingtevékenységbe kezdenek, hogy ők nyerhessenek.

                Szalai Anita az Aesthetica, és Pap Lilla a Donna képviseletében, sok mindenre kíváncsi volt.

A zsűri kötetlen, barátságos beszélgetést folytatott minden jelentkezővel. Sokan igencsak zavarban voltak, amikor beléptek a szobába, de a kedves fogadtatás után hamar felengedtek. Központi kérdés volt, hogyan viszonyulnak a nyilvánossághoz, hogyan viselnék, ha cikkeznének róluk az újságok, ha pletykálna a boltos néni és az újságos. Bár a kérdés után sok arcra ült ki nyíltan a szorongás -, mindenki azt válaszolta, nem zavarná őket.

A mezőny erősen megosztott a családi, baráti támogatottság kérdésében. Van, aki még a férje elől is titkolja, hogy nekivágott, mások teljes támogatást kapnak a szeretteiktől. A játékosok kivétel nélkül azt állítják, hogy már a nyereményjáték előtt gondolkoztak azon, hogy kés alá feküdjenek, de anyagi okok miatt nincs rá lehetőségük.

Érdekes színfoltot alkottak egy anya és lánya, akik mindketten bejutottak a száz kiválasztott közé.

A formás mell a nőiesség egyik szimbóluma.

Úgy tűnik, a férfiak – talán mert párjaik a Donnáról ellesett trükkökkel neveltek rajtuk? –, jól vizsgáztak párkapcsolatból. Kevesen vannak, akik férjük, élettársuk panaszai miatt nevezték magukat a versenyen. Szinte mindenki úgy nyilatkozott, párja elfogadja olyannak amilyen, saját maga miatt szeretné a beavatkozást.

Az egyik népszerű honlapon nemrég megjelent egy cikk, amiben a játékot magát kritizálják, miszerint az értelme annyi, hogy valaki „Pamela Andersonhoz hasonlatos kebleket kap ingyen”. Itt jegyeznénk meg, hogy a mellnagyobbítás csak egy a kérhető beavatkozások közül, és tekintve a jelentkezők életkorát, családi állapotát, gyermekei számát és a szoptatásukkal eltöltött időt, messze népszerűtlenebb például a mellfelvarrásnál. Ugyanakkor köszönjük a reklámot…



Szerző

donna.hu



Scroll to Top