Az utcai surranók legújabb generációja

2010. 03. 01.
Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.

Már a luxus darabok kedvelőinek sem kell lemondani kedvenc márkájukról, ha a hangulatuk, vagy az alkalom lazább szerelést igényel. Bár a kezdeményezés nem új keletű, de a legújabb tavaszi kollekciókban végre tényleg mindenki megtalálhatja az egyéniségének leginkább megfelelő darabot. A divattal lépést tartva természetesen a régi, jól bevált sportmárkák is – mint például a Nike –minden évben piacra dobnak designosabb, utcai viseletre is alkalmas kollekciókat.

A Puma nem bízta a véletlenre a tavaszi kollekció sikerét, ugyanis Alexander McQueen kérte fel az együttműködésre, így a képen látható fekete csúcsmodell egyike a divattervező által utoljára megálmodott daraboknak. Hussein Chalayan török származású divattervező pedig Urban Mobility névvel kifejezetten utcai viseletre szánt kollekciót alkotott a Puma-rajongók számára.

A Reebok is belehúzott idén, és az Armani tervezőivel együttműködve megalkotta EA7 elnevezésű férfi modelljét, mely azonban inkább megmaradt a jól felismerhető Reebok-stílusnál, Armanira ugyanis csak az arany talp emlékeztet minket. Az arany szín a francia Givenchy-ház tavaszi cipőkollekciójában is helyet kapott, sőt egy egész lábbelit beborítottak vele.

Természetesen a Gucci és a Dolce& Gabbana is előállt saját márkás surranókkal, a két luxus-divatház azonban megmaradt a picit elegánsabb, fekete-fehér összeállításoknál.

A klasszikus tornacipők szerelmeseinek is lesz miből csemegézni, ugyanis áprilisban kerül az üzletek polcaira a Converse legendás Chuck Taylor modellje a Missoni újraértelmezésében. Christian Louboutin pedig a drága és exkluzív tornacipők kedvelőit célozza meg legújabb, Louis névre keresztelt kreációjával.

Ti melyik csoda-surranót fogadnátok el?

- Erdélyi Zsófia -



Szerző

donna.hu



Scroll to Top