Seres korai festményei után most rajzait és akvarelljeit állítja ki a galéria, melyek megdöbbentő minősége és korszerűsége revelációként hatott a felfedezőkre. A new yorki Cooper Union of Art and Architecture két éve és a Budapesti Képzőművészeti Főiskola elvégzése után mindössze két évig festett és egyetlen kiállítást rendezett Miskolcon, majd 28 év szünet következett. Ez alatt épületek freskóit és táblaképeket restaurált. 28 év után a MissionArt Galéria revelációként fedezte fel korai olajképeit, akvarelljeit és tusrajzait.
Seres László neve minden bizonnyal ismeretlen még a legtájékozottabb műértők körében is. Miskolcon nevelkedett, édesapja Seres János festőművész, a művésztelepen Kondor Béla, Lenkey Zoltán mellett, még szinte gyerekfejjel tanulta a rézkarc és a litográfia technikáját.
Tizennyolc évesen már autonóm műveket készít, kimaradnak a pályakezdés bizonytalan próbálkozásai. Ha első művei még a felnőtt társak hatását mutatják is, szinte rögtön vált és megtalálja saját útját. Ösztönösen rajzolja első, szerkezetes tájait, melyek hamarosan önálló formarendszerekké alakulnak, majd még tovább, gesztusokká, jelekké redukálódnak. Akkor még maga sem tudja, de művészete belesimul abba a lírai absztrakt vonulatba, amely többek között Hortobágyi, Veszelszky nevével jellemezhető. Innen már csak egy lépés az absztrakt expresszionizmus, melynek legjobbjait élőben látja, hatását érzi, amikor 1968-69-ben, a legszebb években, New Yorkban él. Hazatérve megfesti életműve első felét, amely 1978-ban zárul. Majd harminc évnyi hallgatás után, néhány éve újra fest, és kiállít. Miskolcon és Bombayban él.