Gwen Stefani a gyerekeket vette célba

2011. 07. 21.
Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.

Hamarosan a boltokba kerül az énekesnő új kollekciója – ezúttal azonban nem felnőtteknek tervezett.  

Gwen Stefani az egyik legjobb példa rá, hogy nem lehetetlenség a zenében és a divatban is egyaránt kiemelkedőt nyújtani. A No Doubt énekesnője a L.A.M.B. és a Harajuku Lovers márkák égisze alatt is nagy sikereket aratott, és várhatóan legújabb kollekciója is jó fogadtatásban fog részesülni.

Ezúttal a Targettel szövetkezett, és gyermekeknek tervez. Korábbi kollekcióival ellentétben azonban nem kell majd mélyen a zsebükbe nyúlni leendő vásárlóinak, családbarát tarifákkal dolgozik, a ruhák ára 3,99 és 29,99 dollár között mozog.

„A Harajuku Mini egy valóra vált álom.” – nyilatkozta Gwen a projekttel kapcsolatban, melyről csupán még csak annyit lehet tudni, hogy fiai öltözködési stílusához hasonló darabokból fog állni, és hogy két hullámban kerül majd a boltok polcaira, az első novemberben, a második pedig januárban.



Szerző

donna.hu



Scroll to Top