Pár éve indította a William Rast divatmárkát egy barátjával, Trace Ayalával. A New York Fashion Week egyik legnagyobb érdeklődésre számot tartó divatbemutatója volt a William Rasté, ami nem is csoda, ha belegondolunk, hogy Justin nemcsak a divatvilágból, de a zene birodalmából is rendelkezik rajongókkal.
Épp utóbbi megállapításból ered a márka érdekessége és értéke, mivel nem igen tudunk olyan brandről, amit a divatiparon túlról, a szórakoztató szférából érkezett „új keletű tervezők” hoztak volna létre, és elfogadta volna a divatvilág. Márpedig a William Rast állandó elismerésekben részesül.
Justin szerint erre egyszerű a magyarázat: „Azt gondolom ,ez azért van, mert nem próbálunk meg mások lenni, mint akik valójában vagyunk. Mi összefüggünk a kultúránkkal, és mindig is következetesek leszünk ezen a téren. A márka felépítésénél figyelembe vettük, hogy az emberek szeretnek tartozni valahova, és mi az a fajta márka akarunk lenni, amihez lehet kötődni. Mi nem próbálkozunk couture vonallal, és szerintem a divatvilágban épp azért nagyobb a megbecsülésünk, mert nem erőlködünk, és csak olyan dolgokat tervezünk, amiket szeretünk is. Továbbra is ezt fogjuk tenni.”
A 2010-es ősz-téli kollekció, melyből itt képeket láthattok, egy „nomád motoros” kollekció, ahogy Justinék nevezték, és az „új Amerika” elképzelésük mentén helyezkedik el, azaz egy „új kor, új vezetés, új kultúra” megszületése miatt új igényeknek kell megfelelni.
Te egyetértesz Justinnal abban, hogy kollekciója megfelel a fiatalok új elvárásainak?
- Fülöp Dorottya -
www.divat.hu